poniedziałek, 24 czerwca 2013

Prolog

Nazywam się Violetta Castillo i mam 18 lat.Właśnie siedzę w samolocie lecącym z Madrytu gdzie spędziłam wakacje do Buenos Aires-mojego rodzinnego miasta ,z którego wyprowadziłam się po śmierci mojej mamy-Marii 13 lat temu.W tamty roku wróciłam do miasta gdzie dopiero zaczęłam czuć ,że żyje.W Buenos Aires zaczęłam poznawać rodzinne tajemnice i rozpoczęłam naukę w szkole muzycznej Studio 21 gdzie odkryłam swoją pasję do muzyki,poznałam przyjaciół i miłość...


***
Myślę,że jak na prolog to nie jest źle jeszcze dziś pojawi się pierwszy i najprawdopodobniej drugi rozdział.Bardzo proszę o komentowanie,czytanie i polecanie mojego Bloga.
Całuski :*

3 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie :)
    Ja również czekam na ciąg dalszy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Okey, jestem w stanie wykonać dla Ciebie nagłówek. Pisz na mojego emaila : clarie.glass@gmail.com
    albo na gg (wszystko w zakładce kontakt u mnie na blogu)

    Clarie

    OdpowiedzUsuń